Youthrust Records

www.myspace.com/youthrustrecords [or] www.youthrust.broken-noise.com

Sunday, August 24, 2008

today is grindcore day!

Gua gerak gamble dengan wak kang pergi ke Singapore. Sejak baru renew passport gua rasa semangat gua nak pergi gigs di Singapore membuak-buak, kalo ikutkan 2-3 hari lepas aku baru jer pergi Singapore dengan mata air, tapi sebab takde orang guide berjalan, jadi jalan pakai redah jer. Aku pergi gigs agent of abhorrence ditemani beberapa orang kawan, jimbo nasik tak ikot, salim ayam pun tak ikot. Yang ada Cuma abang karim pontian. Karim pontian pun tak ikut. Wak gemuk pun ada. Nak tunggu cerita panjang nantikan dalam xspomx. Selebihnya aku paparkan gambar dekat sni sebagai gambaran perjalanan, babi punya abang karim pontian, moshing tak ingat dunia sampai patah spek gua! Babi babi babi!


Nie ada baju agent of abhorrence limited edition. 2 kaler. Rm 25! Cuma saiz S jer yang available.

Photobucket

Selamat datang ke singapore

Photobucket

Ini yunie. Dia comel. Dia pandai main bola tamper! Hehe

Photobucket

Ini owner epidemic distro dengan mata air dia.

Photobucket

Wak gemuk dengan abang karim pontian. Ini lah individu bertanggungjawab patahkan spek gua!

Photobucket

Wak kang tengah jaga booth. Takde kena bayaran langsung.

Photobucket

Epi lagi

Photobucket

Debbie dengan gua! 2 tahun konsisten msn dan ym! Semalam baru borak secara live

Photobucket

Agent of Abhorencce 1

Photobucket

Agent of Abhorencce 2

Photobucket

Agent of Abhorencce 3

Photobucket

Agent of Abhorencce 4

Photobucket

Agent of Abhorencce 5

Photobucket

Agent of Abhorencce 6 (pics best of the day)

Photobucket

Fallen World 1

Photobucket

Fallen World 2

Photobucket

Fallen World 3

Photobucket

Manusia manusia

Photobucket

Spek mata stylo gua! gua beli sebab terinfluence besar daripada Goodnight Electric! RIP spek!

Photobucket

Labels: ,

1 Comments:

Blogger .khairi. said...

halu..
aku ternampak tulisan utarid kat gambar booth tu..
adakah itu tshirt?
kalau itu tshirt, macam mana nak dapatkan?

tq, slamat berpuasa..

September 13, 2008 at 9:38 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home